MERCURY INTERSERVICE Kft
1118 Budapest, Budaörsi út 4-18/A fsz4           
Tel: +36-1 365-1831,  Fax: +365-1830, 
Mobil: +06-30 226-5077,  +06-30 966-0956 ,  +06-20 935-1544

 
Céginformáció | Értékesítõ helyek | E-mail

    Téliesítési akciók

Ezek is mi vagyunk

Mercury csónakmotor
Mercruiser belmotorok
Seprüs Motor: Scavenger
   Backwater Motor
Elektromos csónakmotor
   Zebco Rhino
   Motorquide

El trim hajó trimmelő    rendszer
Volvo Penta hajó    trimmelő rendszer
Minn Kota elektromos
   csónakmotor

Torqeedo elektromos    csónakmotor
    Torqeedo Twin
    Deep Blue
    Torqeedo Power
Kraeutler víz alatt 
   csőmotor vitorlásokhoz
     Kraeutler
     elektromosmotor
     általános bemutatása

     Csőmotorok
     Sail drive hajtóművek
     High Performance 
     tengelyes hajóművek

Haswing motor és propeller
Aquamot 
   elektromos csónakmotor
      A modell
      F modell
      MA modell
      UF modell
PT 35 motor trimmelő és    billentő rendszer
PT 130 motor trimmelő    és billentő rendszer
Propeller választás
Marine aluminium csónak
Motocraft aluminium    csónak
MS professzionális 
   alumínium hajók

Gumicsónak,
      Mercury gumicsónak
      Valiant
      Allroundmarin
      Boat 007
Hajók
      Ganport hajók
      Olympic,
      Quicksilver
Elektromos hajók
Alkatrészek: Mercury,
   Mercruiser, Volvo Penta,    Tohatsu, Hamilton Jet

Akkumulátor
Horgászcsónak
   Punt 380 
   Punt 420 
   Tri Princeze


Árlisták

Mercury csónakmotorok

Az a gyártó amelyik 5 év gyári garanciát mer adni a termékére csak nagyon jó motort gyárthat.
A Mercury csónakmotor kifejezés egyet jelent a kirobbanó erővel, élménnyel és feszültséggel 
- adrenalinnal. 70 éve készíti a Mercury legteljesítőképesebb, legmegbízhatóbb hajó és csónakmotorokat a világon. A Mercury / 
Mercruiser cég az egyetlen olyan csónak, illetve hajómotor gyártó, amely rendelkezik a teljes, az ISO 9001:2000 bizonyítvánnyal a csónak és hajómotor gyártásra vonatkozólag, vagyis a minőséget beépítették minden egyes csónak és hajómotorba, melyet a Mercury, illetve Mercruiser név alatt bocsátanak ki. Mégpedig nem csak az USA-ban, hanem az egész világon.

Például 5 év gyári garancia

csónakmotorok, hajómotorok, hajtóművek korróziónak kitett részei XK 360 jelű nagyon alacsony, réztartalmú alumínium - szilícium öntvényből készülnek, ahol az alacsony réztartalom adja a korrózióállóságot még sós vízben is - a szilícium pedig a szilárdságot. A csónakmotorokat, hajómotorokat, hajtóműveket ezután 20 lépésből álló tisztító és festő folyamatnak vetik alá, melynek során korrózióállóságot fokozó bemerüléses elektroforetikus festést alkalmaznak.
Rengeteg saválló anyagból készült alkatrészt építenek be a csónak- és hajómotorokba - különösen a vízzel folyamatosan érintkező részeken (vízpumpa, 
propeller tengely, hajtótengelyek.

Négyütemű Mercury csónakmotorok

40 %-al kevesebb fogyasztás, 90 %-al kevesebb káros emisszió jellemzi őket a kétütemű csónakmotorokkal szemben. Ezek a csónak motorok rendelkezésre állnak a 2,5 LE teljesítménytől a 115 LE teljesítményig.

Mercury csónakmotorok, külmotorok

Mercury 2,5/ 3,5/ 4/5/ 6 LE-s csónakmotorok, egyhengeres kivitelűek.

- már a legkisebb csónakmotorok (2,5 LE, 3,5 LE) is rendelkeznek szivattyús olajozással, olajnyomás kimaradás védelemmel, beépített tankkal. Súlyuk 17 kg, hosszú- 508 mm és rövidtriebes 381 mm kivitelben
- 0-1 váltóval készülnek, kiválóan alkalmasak kisebb horgászcsónakok, gumicsónakok, fedélzeti bocik hajtására,
- a gyors és könnyű indítást - CDI gyújtás - elősegíti a beépített automatikus dekompressziós szelep (nem szakad le az ember válla a berántásnál), 
- kipufogás a propelleren keresztül.

A Mercury 4/5/ 6 LE-s csónakmotorok rendelkeznek a kicsik összes jó tulajdonságával, kiegészítve a következőkkel

- hátra -0-előre váltó, CDI gyújtás
- dekompressziós szeleppel a könnyű indításhoz
- 4 LE-nél beépített tank
- 4 LE Sailpower beépített generátorral vitorlások és kisebb vízenjárók világítására
- súlyuk 25 kg, kipufogás a propelleren keresztül hosszú- és rövidtriebes kivitelben, kézi indítással 
- 6+1 fokozatú trimmállással
- 5 és 6 LE-nél 12 l-es külső tankkal csatlakozó csővel és kézi szivattyúval

A hivatalos szabályozás szerint 4,0kw ~ 5 LE teljesítményig nincs szükség jogosítványra - ezért ezek a Mercury csónakmotorok a horgászok kedvencei.

  Mercury 8/ 9,9/ 15 LE-s csónakmotorok, kéthengeres kivitelűek

- súlyuk 38 kg, illetve 50 kg, ezeket a csónakmotorokat, horgász- és gumicsónakokhoz még elviheti  az ember kézben
- 12,5 l-es tankkal kerülnek szállításra A 8 és 9,9 LE-s csónakmotorokat kombinált gázkar/váltó megoldással szállítják
 - egykaros üzemelésűeknek is hívják őket. A 15 LE-s motor váltókarja ráépített a csónakmotor előlapjára, nem kell hátrahajolni itt sem a váltáshoz.
- a motorok kézi vagy elektromos indításúak távirányítóval rendelés szerint, készülnek rövid és
   hosszútriebbel.
- a Mercury 8 LE-s négyütemű motorja kapható gázkarról vezérelhető elektromos indítású modellként 
  is (H jelű modellek)

Mercury 25/30/ 40 LE-s csónakmotorok, háromhengeres kivitelűek

-itt jelenik meg az EFI jelölés, amely elektronikus üzemanyag befecskendezést jelent, biztosítja a csónakmotorok alacsony üzemanyag fogyasztását, kombinálva a magas indítónyomatékkal és teljesítménnyel.
- olajnyomás kimaradást vagy olajnyomás esést fény és kürt jelzi a vezetőnek
- rövid és hosszútriebes csónakmotorok
- vízhűtéses üzemanyaghűtő biztosítja a csónakmotor nyugodt üzemét extrém körülmények között is
- a 25-ös és 30-as csónakmotorok kézi és / vagy elektromos indítással, távirányítással rendelhetők, kézi indítású csónakmotorok egykezes váltó / gáz üzeműek rövid és hosszútriebes kiszerelésben
- a 40-es csónakmotor már csak elektromos indítással, távirányítóval rendelhető
- 25 LE -nél megjelenik a hidraulikus csónakmotor trimmelés, ennek vezérlése a távirányítóról és a motor oldaláról lehetséges (csak hosszútriebes csónakmotoroknál)

Mercury 50/ 60/ 80/ 100/ 115 LE-s kivitelben négyhengeresek, természetesen ezek a csónakmotorok már mind az előbb említett EFI kivitelben készülnek

- az 50-es és 60-as csónakmotorok még mint a kisebbek 2 szelepes technikával kerülnek szállításra, 80 LE felett megjelenik a 4 szelepes technika, mellyel a Mercury csónakmotorok egyedülállóak a piacon
- 60 LE-nél megjelenik Big Foot kivitel, amely erősített ( ~ 33 %-al erősebb ) hajtóművet jelent nagyobb hajótestek lassú hajtására és belép a desmodromikus váltórendszer is, amely biztosítja lágy váltást.
- 40 LE-től a csónakmotorok felszerelhetők Smart Craft motormanagement rendszerrel. Ezen esetben a csónakmotor minden adata leolvasható a képernyőről, a hajó és a környezet összes jellemzőjével együtt.
- lehetőség van hosszú, extrahosszú triebbel történő szállításra is.





Mercury Veradó csónakmotorok műszaki jellemzői

- Négyhengeres Veradó csónakmotorok 1732 cm3 hengerűrtartalom
- 135/ 150/ 175 LE-s kivitelben, 231 kg súllyal, valamint
- hathengeres Veradó csónakmotorok, 2600 cm3 hengerűrtartalommal
- 200/ 225/ 250/ 275/ 300 LE-s kivitelben, 288 kg súllyal

Mercury csónakmotorok, külmotorok

A Veradó csónakmotorok működése, jellemzői:

Négyütemű csónakmotorok, digitálisan vezérelt üzemanyag befecskendezéssel,
kompresszoros közbenső levegőhűtéses töltéssel, elektronikusan szabályozva,
digitális vezérléssel működnek

- Smart Craft motormanagement - minden motoradat a képernyőre hívható a hajó adataival együtt
- DTS - digitális gázadás és váltás kábelkapcsolat a motor és a távirányitó között.
- elektro hidraulikus szervokormányzás
- hangszigetelt motorfelsőrész
- hangolt kipufogórendszer (Porsche design)
- vibrációmentes működés
- programozható trimmelő rendszer
- L, XL, XXL triebhosszúságben lehetőség van ellenforgású motorok szállítására is.
  A Veradó csónakmotorokat extrém gyorsulási és sebességértékek, hatalmas 
  nyomatékok jellemzik, alacsony súlyok, fogyasztási értékek mellett.





Mercury Optimax csónakmotorok

   Műszaki jellemzők:

Három hengeres   75/ 90/ 115 LE-s                  valamint
hathengeres    135/150 LE-s 2500 cm3-es és
hathengeres    200/ 225/250 LE-s 3032 cm3-es

kompresszoros, levegőtöltéses, kétfokozatú direkt üzemanyag befecskendezéses csónakmotorok (DFI)

Mercury csónakmotorok, külmotorok

Kipufogás: résvezérléssel kerül megoldásra ( hörgőszelepek) - emissziós értékek jobbak az EPA által előírtaknál (Garda tó képes motor).
Az Optimax csónakmotorban több mint 40 érzékelő figyeli a motoradatokat és avatkozik be változás 
  esetén az optimális fogyasztás, teljesítmény kipufogási viszonyok érdekében.
- 50 %-al alacsonyabb fogyasztás a megfelelő teljesítményű kétütemű csónakmotornál
- extrém gyorsulási értékek
- L, XL, XXL triebhosszúsággal szállíthatók a csónakmotorok, valamint lehetőség van ellenforgású
  csónakmotorok szállítására is
- powertrimm, elektromos indítás, távirányítás, generátor a széria felszereléshez tartozik 
- lehetőség van DTS vezérlésű-távirányítású motorok szállítására is
- alacsony súly a résvezérléses kipufogás technika következtében ( könnyebb mint a négyütemű és 
  Veradó motorok )
- négyütemű csónakmotoroknál is alacsonyabb üzemanyag fogyasztás
- alacsony zajszint - alacsonyabb, mint egy négyütemű csónakmotor
- Smart Craft motormanagement használata - alacsonyabb üresjárati fordulatszámot jelent, folyamatosan
   követhető a motor és a hajó összes fontos jellemzője, adatai
- olajozási rendszer: multipoint olaj befecskendezésű rendszer.
                javasolt olaj: Mercury Optimax DFI olaj

Mercury csónakmotorok, külmotorok

Mercury Optimax csónakmotorokat javasoljuk a könnyű súlyú hajókra, melyekkel ennek ellenére nagy 
teljesítményeket akarnak elérni vagy ahol a négyütemű csónakmotorok súlyát nem engedi meg a hajó kivitele.

Általános jelmagyarázat Mercury 4 ütemű, Mercury Optimax és Mercury Verado motorokhoz 

A Big Foot (BF) modellek megerősített hajtóművel kerülnek szállításra. 

A betűjelzéseknek a következő jelentése van:

M

kézi indítás

H

vezérlő kar (kormány+gáz)

E

elektromos indítás távirányítóval

EFI elektronikus üzemanyag befecskendezés
PT powertrim
ELPT elektromos indítás távirányítóval, powertrimmel
L hosszú trieb 20" (508 mm)
XL extra hosszú trieb 25" (635 mm)
XXL extra extra hosszú trieb 30" (762 mm)
CXL balra forgó - ellenforgó propeller, extra hosszú trieb
CXXL extra-extra hosszú trieb, ellenforgású motor
Big Foot megerősített hajtómű (állórész)
GA gáz rásegítéses trim rendszer
F négyütemű motor
Optimax optimax motor
ELH elektromos indítás gázkarral, gázkaron indító és leállító kapcsolóval
ELT elektromos indítás távirányítóval, hosszú trieb, elektromos motorbillentés (trim)
DTS digitális gázadás és váltás